album-art
00:00

18-årige Rasmus Lie er elevrådsformand på Solrød Gymnasium.

I podcasten her fortæller han, hvordan det er at være ung i Solrød i 2020, hvordan det er at gå på Solrød Gymnasium, og hvordan det er at være elevrådsformand samme sted.

PODCASTEN ER SPONSORERET AF SOLRØD CENTER

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *